مطمئنا شما هم از طرفداران پر و پا قرص این بازی پرطرفدار هستید ، این بازی در حال حاضر چندین میلیون بار دانلود شده و بسیار بازی پرطرفداری به شمار می آید.

بد نیست کمی در مورد هک کردن بازی ها بدانید ، ما ابتدا به فایل های بازی دسترسی پیدا می کنیم و به دنبال فایلی می گردیم که اطلاعات بازیکن در آن ذخیره شده ، اطلاعاتی مانند پول ، امتیاز ، جان و ....
بعد باید این فایل ها را به دلخواه خود تغییر داده و دخیره می کنیم .
همه اینها زمانی ممکن است که ما به این فایل ها دسترسی داشته باشم ، در حالت عادی این فایل ها روی گوشی تلفن ما قرار دارند ولی این در مورد بازی های آنلاین کمی متفاوت است.
بازی های آنلاین اطلاعات خود را در بانک اطلاعاتی شرکت سازنده ذخیره می کنند. و ما برای اینکه بتوانیم این مقادیر را تغییر دهیم باید به بانک اطلاعاتی دسترسی داشته باشیم
کسانی که مقداری با اینترنت و طراحی وب آشنا باشند می دانند که دسترسی به بانک اطلاعاتی ، نیاز مند دانستن هاست بانک ، نام کاربری بانک،رمز عبور بانک است و باز هم کسانی که کمی با این چیز ها آشنا هستند می دانند که دسترسی به این اطلاعات اگر غیر ممکن نباشد بسیار مشکل است.
بعد از یافتن همه این اطلاعات ما با بانکی از اطلاعات کد گذاری شده و یا رمز گذاری شده روبرو هستیم که باید رمز گشایی بشن.
بعد از همه اینها باید اطلاعات کاربری خودتون رو بین اون چند میلیون کاربری که گفتم پیدا کنید چون اطلاعات به ترتیب ثبت نام ذخیره می شوند و نه به صورت حروغ الفبا.
همه اینها رو گفتم که بدونید هک کردن اینطور بازی ها وقت و حوصله و مهارت بسیار بالایی رو مطلبه و باید یه هکر کارکشته و ماهر باشید تا بتونید به اطلاعات یه بانک اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید.
پس بی خود وقت خودتون رو تلف نکنید چون مطمئنا کسی تو ایران نمیتونه چنین کاری انجام بده ، پس فریب سایت ها و اشخاص مختلف رو نخورید و حواستون رو جمع کنید.

هدف ما از انتشار این پست این بود که گول افراد شیاد رو نخورید و خدای ناکرده سرتون کلاه نزارن

به زودی چند روش هک این بازی رو بصورت فیلم درست میکنم و میزارم که ببینید این بازی غیر قابل هک است


این وب دیگر بروز نخواهد شد

کامنت ها دیگر تایید و پاسخ داده نمیشوند

به آدرس جدید مراجعه کنید : کوکسل www.cocsell.ir